Gå til innhald

Om ulogisk logikk

juni 2, 2011

Jeg anser det som litt underslig at dagen i dag virker så meget bedre enn i går. Dette er helt galt ut ifra all logisk tankegang jeg har hatt tidligere, men det viser seg å fungere i praksis. I går ble det meget sent, vi feiret semesterslutt med Bergen Student-TV, og det ble som vanlig en lang og innholdsrik affære. I den forbindelse vil jeg gjerne gi litt creds til Torbjørn og Kristian for underholdning av det ganske morsomme slaget. Min mor befant seg på min sofa da jeg returnerte til redet utpå morgenkvisten, og har følgelig også forstyrret min arbeidsro på meget hyggelig vis i hele dag. Det merkelige er at jeg sansynligvis har fått gjort mer den siste timen enn jeg har fått gjort hele uka. Jeg har rett og slett sluttet å prokastinere og begynt å jobbe. Det liker jeg svært godt, og jeg håper jeg kan sove de uskyldiges søvn i natt. Akkurat nå er det svært vått og guffent ute, og jeg trives i den store stolen i Farmorhuset. Håper bare at naboens vekkerklokke snart slutter å ringe..

From → Funderinger

Kommenter innlegget

Kommenter innlegget