Gå til innhald

Om farmoraktig oppførsel

juni 15, 2011

Denne dagen har vært veldig farmoraktig. Jeg har nærmest ikke gjort noen verdens ting som helst som ikke har vært farmoraktig. Dette er nok det beste eksempelet:

Såvidt jeg husker er det få ting som er så farmoraktig som wienerbrød til eftermiddagskaffen. Den eneste feilen jeg gjør er å bruke frokostserviset på eftermiddagen. Grov feil.

I tillegg har jeg brukt usaklig mange timer på å rosemale mitt hjørneskap. Her er utviklingen:

Hovedsveiven, malt i rødt.

.. Noen av rosene har blitt røde, og alt har fått lysere kontur

Blomstene har fått farge!

Fiks ferdig. Pynten er viktig for å gi arbeidet liv.

PS: Kvaliteten på bildene er lame. takk til iPhone 3GS.

From → Uncategorized

3 kommentarar
  1. Ler meg ihjel 😀

  2. Jeg smiler stort. Du er fin.

  3. Stilig 🙂

Kommenter innlegget