Gå til innhald

Om juni og alt som følger med

juni 26, 2011

Dagene er ganske travle. Jeg returnerte fra Bergen forrige fredag, med et fiks ferdig sertifikat i lommen. Det likte jeg svært godt. Bare et par timer etter at jeg kom hjem traff jeg Papaya, og det likte jeg også svært godt. Uka har vært fylt med mye Papaya, mye Hurtigruten og veldig mange timer på jobb. I dag er det søndag og i morgo har eg fri. Søvn er undervurderte greier, og jeg har ikke tid til det. I går var jeg på konsert med Nordstoga, og det var skikkelig bra stil. Nå er jeg tilbake ved kontorpulten, og oppdaterer Telemark om hva som har skjedd i løpet av nattens mulm og mørke.  Juni er en veldig bra måned. Været kan man ikke stole på, så det er det ikke noe poeng i å forholde seg til. Vannet er så kaldt, at det bare er 13-åringer som orker å late som det er noe godt å bade.  Det er høy grillføring og lite press. Dessuten har skoleferien begynt, og NRK sender masse bra på TV om ettermiddagen. Mums.

From → Funderinger

Kommenter innlegget

Kommenter innlegget